понеділок, 24 червня 2013 р.

Модуль 9-10


Ці модулі допомогли мені усвідомити, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні, а я, як фасилітатор, не лише надаю можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчаю їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну роботу,   оцінювати свою діяльність  з реалізації власних навчальних цілей. Велике значення для успішного виконання проекту має чітке розуміння кожним учнем власного завдання. Тому ще на початковому етапі важливо провести диференціацію навчання. Чітко сформулювати завдання для обдарованих учнів та учнів з низьким рівнем навчальних досягнень. Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. Кожному учню, учаснику проекту, потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей, адже учні, які мають труднощі в навчанні та учні з особливими здібностями й талантами, потребують різних видів підтримки. Певною  мірою  цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології.
Формування самоспрямованості у навчанні – важлива життєва навчальна мета для учнів різних здібностей та навчальних потреб. Навичка 21 століття – бути самоспрямованим у навчанні – є дуже важливою для того, щоб бути успішним у школі, особистому житті та на роботі.
style� n - ؜� t� pt;font-family:"Times New Roman","serif"; mso-ansi-language:UK'> 

Немає коментарів:

Дописати коментар